Friday, January 6, 2012

30% Diskaun


Dah mengantuk.
Dah boleh masuk bilik.
Dah boleh lelapkan mata.
Dah boleh mimpi.

Sebelum tu.
Aku saja-saja post entry ini.
Suka-suka saja.
Aku punya blog.
Nak tulis apa.
Aku punya suka.
Kisahnya tak sangkut denga sape-sape.
Kalau sangkut pun isteri dan anak-anak aku saja.

Ada sudi baca. Syukur.
Tak sudi. Aku tak boleh paksa.
Awal-awal lagi aku dah cakap.
Blog ini, sejarah aku dan keluarga aku.
Nak tulis diary, macam kuno sangat.
Tulisan aku pulak, jenis tak cantik punya.
Hanya aku sahaja yang boleh baca.
Itu pun kadang-kadang tak boleh.

Petang tadi kami ke sini. DK Stationery Enterprise.No.18G, Jalan Puteri 2/3, Bandar Puteri, 47100, Puchong, Selangor Darul Ehsan. Cari kelengkapan Si Aiman. Salah satu sebab Aiman balik ialah nak beli peralatan persekolahan yang belum lengkap. Ada orang syorkan, kat sini harganya lebih murah tapi kualitinya tetap sama dengan kedai-kedai lain. Lagi pun dekat dan parking pun mudah.
30% diskaun. Pilihlah yang berjenama faber-castell & paper mate. Banyak jugalah kami berbelanja kat sini. Alang-alang dah sampai beli sakan. Pensel sekotak aku beli. Pensel warna pun beli siap-siap, sebelum baby mintak. Sharpener pun aku beli. Beli yang ok sikit, Kalau beli yang biasa-biasa tu susah nak dapat pensel yang tajam. Asyik patah je.

Dah sekolah menengah. Dah boleh guna pen. beli bang, jangan tak beli.

Banyak pilihan. Pilih mana yang perlu. Jangan beli kerana murah, tapi tak pakai. Membazir juga akhirnya.
Kami ke sini.
Lepas makan tengahari dan gi ambil anak cdm roshila balik dari sekolah.

No comments:

Post a Comment